نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1033
-
الف
+

با بازیگر نقش «منصور دیانی» در سریال «باخانمان» بیشتر آشنا شوید+تصاویر

«امید روحانی» بازیگر نقش «منصور دیانی» در سریال «باخانمان» را بیشتر بشناسید.

به گزارش آی فیلم 2، «امید روحانی» بازیگر نقش «منصور دیانی» در سریال در حال نشر «باخانمان» متولد 21 ثور(اردیبهشت) سال 1340 خورشیدی در تهران می باشد.

روحانی برای اولین بار با بازی در سریال «یک داستان واقعی» به کارگردانی «ابوالفضل جلیلی» در سال 1374 خورشیدی مقابل کمره ظاهر گردید.

این هنرمند ایرانی در سال 1376در فلم سینمایی «باد و شقایق» به کارگردانی «سید ضیاءالدین دری» هنر نمایی کرد و در سال 1388 با بازی در سریال «مرد دوهزار چهره» به کارگردانی «مهران مدیری» وارد تلویزیون شد.

«امید روحانی» در سال 1389با بازی در سریال «ساختمان پزشکان» به کارگردانی «سروش صحت»، در سال 1391 در سریال «زمانه» به کارگردانی «حسن فتحی» و هم چنان در سال 1391در سریال «دزد و پلیس» به کارگرانی «سعید آقاخانی» به شهرت رسید. 

امید روحانی درسریال ساختمان پژشکان

امید روحانی در سریال زمانه

«تردستی»، «دردسرهای شیرین»، «برف بی‌صدا می‌بارد»، «زیر خاکی»، «بچه مهندس4»، «باخانمان»، «نوارد زرد»، «جاده قدیم»و «راه طولانی» از جمله سریال هایی است که این هنرمند ایرانی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

وی  همچنین در فلم های سینمایی چون «هزارپا»، «خماری»، «من دیوانه نیستم»، «وقتی برگشتیم»، «50 کیلو آلبالو»، «پنج ستاره»، «ابرهای ارغوانی»، «به امید دیدار»، «دایره زنگی»، «مینای شهر خاموش»، «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» و «تراژدی» هنرنمایی کرده است.

امید روحانی در فلم 50 کیلو آلبالو

امید روحانی در فلم خماری

امید روحانی در سریال در حال نشر «باخانمان» ایفاگر نقش «منصور دیانی» پدر «آرش دیانی» است که تصمیم می گیرد «گوهر آراسته»را برای پسرش خواستگاری نماید.

امید روحانی در سریال باخانمان

سریال «باخانمان» با نقش آفرینی ««امید روحانی» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران،19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر